lördag 5 januari 2013

Gjallarhornet 20130105

iställer för svammel från Georg om hans trasiga tänder och sjukdomar fick programmet en nationalistisk prägel! Radio Framåt program nr 25 i november i sin helhet fler kommer de är så långa. Jag hoppas snart kunna ta över kontrollen på programmen då det ej går att föra ett normalt samtal med Georg han gör inte som jag säger! Gjallarhornet är inte Georgs privata radiokanal för att berätta för alla om att hans hus är rivnings färdigt. Jag ber om ursäkt att han fick sända på våra program det har förstört mycket. Folk har undrat vem den gamla gubben är som svammlar om radio nord hela tiden. Jag väntar på inloggnings koder så jag kan överföra färdiga program/mp3 till Stockholms närradio förening via ftp. Har tillstånd av radio Holger/radio framåt/radio länsman att återsända deras program. Gjallarhornet ska snart åter vara en unik nationalistik radioststation den enda och den äldsta i Sverige. Sommaren 2013 i juli har vi kört i 25år! Då blir det slut med samarbetet med Georg Lindberg ni skulle bara se hur han ser ut och hur huset ser ut! Georg är både gammal och sjuk han behöver vård och mediciner och psykvård. jag har bett statsmissionen att hjälpa honom med bättre vinter kläder och med mat. Jag tycker synd om honom ensam fattig och sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar